Naše doba
Juan a Ester se společně starají o farmu, na které chovají býky na zápasy. Juan je také uznávaným básníkem a se ženou mají volný vztah, který oběma umožňuje navštěvovat i jiné milostné partnery. Vše se zkomplikuje ve chvíli, kdy Ester začne spát s cizím mužem, aniž by Juanovi cokoli řekla.
V Post Tenebras Lux zachytil Carlos Reygadas osudy mladé rodiny, která se z města odstěhovala na venkov. Postavy filmu Naše doba mají vlastní ranč a léta se úspěšně věnují odchovu a výcviku býků, i oni se ale střetnou s realitou existence, kterou si vysnili. Juan a Ester mají velmi otevřený vztah a oba se pravidelně věnují mimomanželskému sexu, o svých zážitcích pak otevřeně hovoří. Když se Ester začne scházet s mužným Philem manželovi za zády, Juan si začíná uvědomovat, že není schopen dostát vlastním nárokům. Bolestivou partnerskou krizi pak sledujeme pro Reygadase typicky vycizelovanou optikou, využívající všeobjímajících perspektiv i těch nejsubjektivnějších pohledů.