Co uděláš, až svět vzplane?
Autor získal přístup do afroamerické komunity jihu USA, k obyčejným lidem i do jinak uzavřeného hnutí Černých panterů. Sympatické postavy svými příběhy ukazují palčivé problémy spojené se stále trvajícím rasismem, který černošskou komunitu nejen segreguje, ale její členy denně fyzicky ohrožuje.
Autor se dostal výjimečně blízko k členům černošské komunity na jihu USA. Skrze sympatické postavy ukazuje složitost situace Afroameričanů a koncept rasy jako určující pro jejich identitu i jejich sociální postavení. Bratři Titus a Ronaldo se z bezstarostného dětství probouzejí do tvrdé reality své čtvrti – matka jim musí vysvětlovat, že když budou venku po setmění, mohlo by se jim stát, že je zastřelí policista. Energická Judy vede bar, který je místem setkávání celé komunity, nově se ale bude muset vypořádat se zvýšením cen způsobeným gentrifikací. Černí panteři se snaží vymoci spravedlnost pro oběti rasově motivovaných vražd… Snímek měl premiéru v soutěži MFF v Benátkách.