Letní hokej
Mladí hokejisté z východočeského Náchoda přijíždějí do Maroka, kde jejich milovanému sportu holduje i místní tým. Dokumentaristé Rozálie Kohoutová a Tomáš Bojar znovu využívají sportovní prostředí, aby pozorovali živý dialog dvou různých kultur, které hledají společnou řeč na ledě i mimo něj.
Před deseti lety začalo hrát v Maroku několik prvních nadšenců lední hokej. O pár let později si jejich aktivit všimla česká ambasáda a rozhodla se zde tento tradiční český sport podporovat. Zrodil se i nápad uspořádat výměnný pobyt mladých hokejistů z Čech a z Maroka. Pozvání nakonec přijal tým z východočeského Náchoda. Dokumentaristé Rozálie Kohoutová a Tomáš Bojar po snímku FC Roma znovu využívají sportovní prostředí, aby s empatií a mimořádným observačním talentem kladli obecnější otázky. Tentokrát se zaměřují na týmy českých a marockých teenagerů, kteří se setkávají na ledě i mimo něj. A zatímco hra má jasná pravidla, realita v Česku i v Maroku nikoliv.