Monstra.
Dana a Arthur jsou manželé téměř deset let. Tvoří zdánlivě dokonalý pár; pochybnosti, boj s vnitřními démony i odlišné potřeby se však neodbytně derou na povrch během 24 hodin, kdy sledujeme jejich kroky v ulicích Bukurešti. S velkou mírou empatie zrežírovaná vztahová studie, dotýkající se společenských tabu, patřila k nejvýraznějším debutům letošního Berlinale.