Odvrácená strana větru
Jake Hannaford se po letech strávených v Evropě vrací do Hollywoodu, aby zde s velkou slávou vzkřísil svoji režisérskou kariéru. Obklopen přáteli i nepřáteli rozjíždí nezapomenutelný večírek. Večírek, kterým se Welles vypořádává s Hollywoodem, s evropským filmem i se svým vlastním odkazem.