Úsvit nového dne
Melodrama ve stylu Douglase Sirka vypráví o čtyřicátnici ze středostavovské rodiny, jež se zamiluje do vysokoškolského studenta dělnického původu. Šahínův často opomíjený klenot spojuje dojemnou romanci s pronikavým sociálním realismem. Zároveň jde o jednu z vizuálně nejzajímavějších výpovědí o Egyptě 60. let minulého století.