Sbohem, má lásko
Júsuf Šahín byl velkým fanouškem muzikálů ze studia MGM, především těch s Genem Kellym. Jeho druhý muzikál je opět hybridní snímek a vypráví o nevyléčitelně nemocném vojákovi námořní pěchoty, který se zamiluje do zdravotní sestry. Do hlavních rolí obsadil oblíbené egyptské hvězdy, Farida El Atracha a Shadiu. Téměř zapomenuté hudební melodrama je dalším příkladem Šahínovy všestrannosti i jeho tendence nerespektovat žánrová pravidla. Obsahuje také jeden ze základních prvků Šahínovy filmové tvorby: vynalézavé a neobvyklé použití hudby a žánrovou nezařaditelnost.