Návrat marnotratného syna
Šahínův nejalegoričtější film s nejkrvavějším koncem. Příběh rodiny, čekající na návrat dlouho nepřítomného mladšího syna, který ji má zachránit před tyranií staršího sourozence. Odvážná rodinná sága je Šahínovo první zásadní politické drama, jež zobrazuje lidské tělo působivým, v egyptské kinematografii doposud nevídaným způsobem.