Monos
Prazvláštní paramilitární jednotka dlí v ruinách na kopci, její mise je však stejně nejasná jako výhled do okolní džungle zahalené mlhou. Jeden z nejpozoruhodnějších latinskoamerických filmů aktuální festivalové sezony předkládá audiovizuálně naléhavou báji o boji za svobodu, která v některých končinách našeho světa spočívá v holém přežití.