Amazing Grace
Oh Lord! Aretha Franklin natáčí v roce 1972 své největší gospelové album. Je při tom režisér Sydney Pollack a zachycuje výbušnou duchovní hudbu, charisma jedinečné Arethy, afroamerickou komunitu v Los Angeles, dobové outfity, extázi. The New York Times: „Nezdržujte se kapesníky, vezměte si ručník!“
Aretha Franklin natáčí v roce 1972 velké gospelové album. V kostele v jižním Los Angeles je i režisér Sydney Pollack a zachycuje žhavou hudbu, charisma jedinečné Arethy, afroamerickou komunitu u nástrojů i v publiku, dobové outfity, extázi. „Budete mít pocit, že jste pohlédli Bohu do tváře,“ napsal magazín Rolling Stone. Koncertní dokument ukazuje, jak si černý pop uchoval kontakt s duchovnem a neztratil tak původní účel hudby. V publiku zahlédneme i Micka Jaggera. Film čekal na premiéru 46 let – z technických i právních důvodů. Má vřelý ohlas i proto, že ukazuje v plné síle zpěvačku, kterou si po jejím odchodu (v srpnu 2018) chceme zase připomenout.