Domov je prostor v čase
Protřelý nonkonformista a bytostný intelektuál Thomas Heise se noří do historie čtyř generací své rodiny, odvíjející se na pozadí velkých dějin 20. století; s klidem, který si plnotučná tříapůlhodinová stopáž žádá. Cinefilní hit letošního Berlinale si nahlas říká o mlsné publikum, které nevykolejí ani vyprávění plné puklin a rýh nejrůznějšího druhu.