V rapidně se rozvíjející Číně je školní systém uzpůsoben potřebě vychovávat konkurenceschopné výkonné pracovníky. Ne každý rodič ale chce své potomky vést k tomu, aby zasvětili život práci. Chaoyan, absolventka technického oboru, nachází lék na vnitřní prázdnotu ve studiu konfuciánských textů. Morální východiska tradičního filozofického směru chce přitom vštípit i svému malému synovi Chenovi. Debutující režisérka Mijie Li zaznamenává atmosféru, která se pod příklonem matky k alternativní výchově doma proměňuje, a dává divákovi jedinečnou příležitost bezprostředně sledovat boj jedince o vlastní individualitu, tolik potlačovanou společenským systémem.