Agův dům
Na odlehlém místě v horách žije různorodá skupina žen; jediným mužským elementem v domě je devítiletý Aga, syn jedné z nich. Lendita Zeqiraj ve svém debutu, zahajujícím soutěž Na východ od Západu, s nebývalou autenticitou stvořila živelný svět energických ženských hrdinek, v němž mezi proudem historek, zpěvy písní a drsnými vtipy hořce zaznívá temný podtón válečné minulosti jejich země i stále živá národnostní pnutí.