Obléhání
Sarajevo, rok 1994. Město zničené válkou, většina bytů je bez elektřiny a vodovodní potrubí jsou dávno vyschlá. Ovdovělá Tea si chce umýt vlasy, ale přichází o pečlivě schraňovaný zbytek vody. Ve snaze nahradit ztrátu se vydává na cestu, která ji může stát život. Sugestivní drama o snaze zachovat si uprostřed válečného šílenství zdání vlastní důstojnosti.
Město je zničené válkou, ve většině bytů nefunguje elektřina a všechna vodovodní potrubí jsou dávno vyschlá. Jednoho rána se vdova Tea rozhodne, že si umyje vlasy, ale nešťastnou náhodou přijde o poslední zbytky pečlivě schraňované vody. Ve snaze ztrátu nahradit se vydává na životu nebezpečnou výpravu do světa, kde se každý musí spolehnout sám na sebe, protože život bez základních komodit soudržnosti nepřeje, a kde kulka může přilétnout odkudkoliv. Nacházíme se v Sarajevu zmítaném občanskou válkou a zápletka, která jako by vypadla z postapokalyptického dramatu, je o to hrůznější, že se jedná o historii ne tak vzdálenou.