Hra
Jedna hodina do chvíle, kdy teenageři Boris a Hugo spáchají sebevraždu. Šedesát minut tápání, zda se jedná o vtip, provokaci, nebo realitu. Odpočítávání běží, internetoví voyeři šílí a Hugo, na rozdíl od Borise, pochybuje. Pečlivě vystavěný snímek o rozhodnutí, které už nejde vzít zpět. Nebo ano?
Jedna hodina do chvíle, než dva chlapci spáchají sebevraždu. Hodina, kterou s nimi prožívají anonymní uživatelé internetu. Šedesát ubíhajících minut plných tápání, zda se jedná o provokaci, nepodařený vtip, nebo o vážně myšlený čin. Pochybnostmi však netrpí pouze internetoví voyeři, ale i jeden z dvojice teenagerů Hugo, zatímco jeho kamarád Boris je odhodlaný splnit to, co slíbil. Vztah dvou kamarádů se během krátkého času několikrát promění, odpočítávání se ale nemilosrdně blíží ke konci… Formálně vytříbený film s pečlivě vystavěným konceptem a neobyčejně silným emocionálním dopadem – to je Hra režiséra Luna Sevnika.