Mamonga
Jovana prodává v pekárně na malém městě, kde bydlí spolu se svým otcem. Její vrstevník, lehce zakřiknutý Marko, má jít v otcových stopách a stát se řidičem kamionu. Události jedné noci ale změní osudy obou mladých lidí… Srbský režisér Stefan Malešević debutuje formálně výrazným triptychem s rozvolněnou narativní strukturou, kterou jako by vyzýval diváka, aby se skládání mozaiky příběhu aktivně účastnil.