Lžička
Tvářit se bezvýznamně a neškodně procházelo umělohmotné lžičce jen do chvíle, než na ni svůj pronikavý pohled vrhla samorostka světového dokumentu Laila Pakalniņa. Film beze slov, v němž humor vychází z překvapivých možností filmového jazyka, pěje smuteční píseň za ornament zbytnělé civilizace: kus laciného plastu, který snad již brzy bude na vymření.