Yesterday
Včera všichni ještě Beatles znali, dnes si jejich písničky zázračnou náhodou pamatuje pouze Jack. Ve starém světě se léta pokoušel neúspěšně prorazit jako písničkář, ale teď, vyzbrojen arzenálem těch největších hitů nejslavnější skupiny všech dob, je všechno jinak. Danny Boyle (Trainspotting, Milionář z chatrče) přichází s neodolatelnou komedií, kde láska a hudba jsou prostě to nejdůležitější.
Celosvětový výpadek proudu je hrozná věc sama o sobě, ale to, jak ovlivní život neúspěšného písničkáře Jacka, nečekal nikdo. Mladík, jenž se snaží v hudebním světě prorazit několik let, je najednou jediný, kdo si pamatuje, že kdy existovali nějací Beatles. Vyzbrojen arzenálem těch nejslavnějších hitů všech dob vyráží na cestu, jejímž cílem je popové nebe. V jeden okamžik si však musí vybrat, zda je pro něj důležitější sláva, nebo láska... Danny Boyle, režisér kultovních filmů, jakými Trainspotting nebo Milionář z chatrče bezpochyby jsou, přichází s neodolatelnou letní komedií, plnou nově nahraných hitů věčně milovaných The Beatles.