Happy End
Kreslená černá komedie o smrti je morbidně, přesto však zábavně pojatou přehlídkou českých stereotypních figur, jejichž osudy jsou náhodou propleteny. Pozpátku vyprávěný příběh s překvapivou pointou má sympatický švih i díky říznému soundtracku, jenž střídá dechovku s techno beaty, lokálním hard rockem i oblíbeným hitem Zubatá od Pražského výběru.