Den žen
Na ploše pouhých pěti minut se Evgenyi Terpugovovi podařilo stvořit introspektivní zamyšlení o ženskosti a o znovuobjevení sebe sama. Poetický kreslený snímek se odehrává v prostředí sauny, resp. typické ruské „bani“. Žena zmučená vztahem a snad i vlastním životem je připravena obojí opustit. Baňa se pro ni stává místem záchrany, kontemplace, fyzické i duševní regenerace a konečně i osvobození.