Bílý bílý den
Bývalý policista Ingimundur při procházení manželčiny pozůstalosti zapochybuje, zda o své zesnulé lásce věděl opravdu vše. Emocionálně komplexní, hypnotický snímek Hlynura Pálmasona, jenž vyniká výtvarnou kamerou Marii von Hausswolff, stejně jako výkonem Ingvara E. Sigurðssona v roli truchlícího a stále zatvrzelejšího vdovce.
Zármutek ze ztráty milované ženy zahání Ingimundur prací na opuštěném domě. Vratce vybalancovaný život bývalého policisty se zachvěje poté, co při procházení její pozůstalosti zapochybuje, zda o své manželce věděl opravdu vše. Jako na okolní zvrásněnou krajinu ztěžka uléhá neprodyšná mlha, i na zemitého vdovce náhle padají stíny pochybností, jež živí jeho potlačený hněv. Hlynur Pálmason v novém filmu zkoumá podstatu lásky, která může být bezpodmínečná a oddaná, stejně jako se může stát obsesivní a paralyzující. Emocionální náboj hypnotického dramatu přitom podporuje jak výtvarná kamera Marie von Hausswolff, tak výkon Ingvara E. Sigurðssona v roli truchlícího vzdorného muže.