Všechno zlato světa
Ticino, „Azurová řeka“. Rodí se v horách, protéká úrodnými nížinami, naplňuje jezera. Je světem sama o sobě. Její břehy skýtají útočiště hmyzu, zvířatům i osamělým zlatokopům. Dává život okolní přírodě i lidským osudům, které se nikdy neprotnou.