Klec
Ona je osamělá, důvěřivá seniorka, která se bojí, že ji už nikdo nepotřebuje. On je zadlužený mladík s tajemstvím. Jiřina Bohdalová a Kryštof Hádek hrají v nevypočitatelném psychologickém thrilleru nesourodou dvojici uvězněnou v přízemním bytě. Možná to ale není špatně.
„Po osmdesátce je program fádní. Čekáte a čekáte a ani nevíte, na co,“ říká Květa Galová (Jiřina Bohdalová), bývalá učitelka, která bojuje se samotou v přízemním bytě kdesi na periferii Prahy. Náplní jejích dnů je péče o kostel a místního faráře, toho ale přeloží jinam. Když už se zdá, že ji nikdo nepotřebuje, přitočí se k ní tajemný mladík (Kryštof Hádek), jenž tvrdí, že je jejím vzdáleným příbuzným. V psychologickém thrilleru Jiřího Stracha však nejde jen o konfrontaci dvou postav se zajímavou osobní historií, ale i o místo, v němž se komorní příběh odehrává a které není snadné opustit.