Zánik samoty Berhof
Je neklidná doba těsně po válce a na samotu v horách u německých hranic, kde je po smrti matky dívka Ulrika odsouzená žít se svým surovým otcem, vtrhne německá jeptiška se třemi mladými vojáky wehrmachtu, které chce za každou cenu dostat domů. Drama, v němž se střetnou různými okolnostmi deformované charaktery, silně zaujme promyšleně střídmou režií, mistrovskou gradací napětí a sugestivní kresbou ponuré atmosféry.