Mimi & Líza: Záhada vánočního světla
Kamarádek, jako jsou Mimi a Líza, je na světě nepřeberně. Jedna maličkost je ale odlišuje. Mimi má stále zavřené oči, ale není to tím, že by pořád spala. Mimi je nevidomá. Animovaný snímek pro malé i velké, který s neobyčejnou hravostí zkoumá úžasný svět, ve kterém se dá číst prsty, a to zdaleka není vše.