John nikdy neodmítne pozvání na večírek. Po jednom obzvláště podařeném se ale probouzí v nemocnici s necitlivýma rukama i nohama. Nezbývá mu než v sobě posbírat veškerý humor, a to i ten nejčernější, aby se smířil se svým novým životem na vozíku. Životopis karikaturisty Johna Callahana v mistrné režii Guse Van Santa.
John má smysl pro humor černý jako smrt a taky trochu problém s pitím. Jeden divoký tah ale změní vše. Ráno po večírku se vzbudí nejen s kocovinou, ale také s necitlivýma nohama a rukama a nikdo mu není schopen říct, zda ještě někdy opustí nemocniční lůžko. Životopis karikaturisty Johna Callahana v mistrné režii Guse Van Santa zachycuje období, kterým si Callahan prošel mezi vážnou autonehodou a chvílí, kdy se sžil nejen s nezvratným fyzickým postižením, ale i s vědomím, že – přestože nyní abstinuje – bude již navždy alkoholikem. V hlavních rolích kreativně vyprávěného dramatu excelují Joaquin Phoenix a Jonah Hill.