Léta rychle utíkají, dcera dospívá, Juha je však stále sužován steskem po své utonulé ženě. Vše se mění v momentě, kdy se seznámí s Monou – tajemnou dominou, která mu dá pocit, že si nejen může konečně někoho pustit k tělu, ale skrze tento prožitek se také znovu setkat se svou zesnulou láskou.
Léta utíkají, dcera dospívá, Juha je však stále sužován steskem po utonulé ženě. Život se pro schopného kardiochirurga stal pouhým přežíváním, automatizovaným vykonáváním potřebných úkonů. Vše se mění v momentě, kdy se seznámí s Monou – tajemnou dominou, která mu dá pocit, že si nejen může někoho pustit k tělu, ale skrze tento prožitek se také znovu setkat se zesnulou láskou. Neobvyklá romance o potlačených fantaziích, palčivých ztrátách i sladce bolestných rozkoších vyniká výrazným stylem, stejně jako bravurními výkony Pekky Stranga a Kristy Kosonenové, kteří se zhostili hlavních rolí podivínských samotářů.