Panorama
Valentinovi je přes šedesát a více než čtyřicet let pracuje v nejstarším kyjevském kině. Na skleničku či tanec se nenechá dvakrát přemlouvat, stárnutí si totiž excentrický muž příliš nepřipouští. Jako pro každého si však i pro něj život přichystá nové překážky, které bude muset překonat.