Astrální želé: rozklad hvězd
Mlha olizující okraje zemského povrchu a nekonečně temná noc. Někde mezi tím se zjevuje tajuplná elektrizující hmota, která je nepopsatelně intimní i kosmicky vzdálená. Úchvatná filmová báseň vydávající se do neznáma se inspiruje středověkými zkazkami o mytické substanci a fotografickými postupy předminulého století.