Meteorit
Uprostřed horské krajiny zasypané krátery meteoritů se pohybuje skupinka mužů oblečených do lidových krojů. Pod dohledem tajemného hlasu vypravěče přišli provést neobvyklý rituál. „Ptačí muži“ musí zemřít, aby vytvořili život a našli místo, odkud vychází slunce. Kontemplace nad koloběhem života a smrti si zároveň půjčuje mnohé z příběhu o původu lidstva mezoamerické mytologie.