Bez vědomí
Říjen 1989. Houslistka Marie a její politicky angažovaný manžel Viktor se po dvanácti letech vracejí z londýnského exilu. Nevydali se však do předrevolučního zmatku až příliš bezhlavě? Komunisté jsou totiž stále u moci, a tak může komplikovaná disidentská minulost vyústit v nemilé následky... První dvě části šestidílné špionážní minisérie HBO Europe uvádí MFF KV v exkluzivní předpremiéře.