Tommaso
Titulní hrdina nejnovějšího snímku zkroceného divocha Abela Ferrary, výtečně ztvárněný Willemem Dafoem, se v Římě cítí jako doma a i zápas s italštinou mu činí potěšení. Méně už změna náhledu na život jeho mladé manželky Nikky, se kterou vychovává milovanou dcerku. Ferrara nepřestává ohledávat znepokojivě temné stránky naší existence způsobem výsostně nečekaným, filmem intenzivním, až se tají dech.