Bez krve
Když se Silvia a Artur potkají na střední škole, okamžitě se do sebe zamilují. Artur ale vzápětí kvůli dědičné chorobě umírá a truchlící Silvia odjíždí s rodinou k moři. Poté, co náhodně objeví knihu o haitských rituálech, rozhodne se Artura přivést znovu k životu. Protože láska chce všechno, nebo nic.
Silvia je znuděná středoškolačka, kterou nic moc nezajímá. Vše se změní ve chvíli, kdy potká Artura, energického kluka, kterého ze všech předchozích škol vyhodili. Artur trpí hemofilií a žije každý den, jako by byl ten poslední. Silvia se do něj okamžitě zamiluje a prožijí spolu krátké, ale krásné období. Když Artur jednoho dne vykrvácí, Silviini rodiče odvezou zoufalou dceru na chatu u brazilského pobřeží, aby zde zapomněla. Ta se však Artura nehodlá vzdát. Inspirována nalezenou knihou o voodoo rituálech, rozhodne se mrtvého milence oživit. Její touha se stává posedlostí a Silvia je odhodlána zaplatit za Arturův návrat jakoukoli cenu.