Diego Maradona
Celý život Diega Maradony, výstižně smrsknutý do dramatických sedmi let strávených v Neapoli – génius střihového dokumentu Asif Kapadia se po strhujícím Sennovi a posmutnělé Amy rozhodl natočit portrét kontroverzního Argentince, za jehož nesmírný talent si nechal fotbalový bůh bohatě zaplatit mimo hřiště.