Rambo: První krev
„Je konec, Johnny.“ „Ne, není konec! Nejde to jen tak vypnout.“ John Rambo se vrací z Vietnamu, jen aby zjistil, že život v civilu je složitější než ten na frontě. Když ho šerif malého městečka zatkne pro potulku, John se rozhodne bránit jediným způsobem, který zná. Protože pro Johna válka nikdy neskončila. Zbrusu nová restaurovaná verze kultovního akčního filmu.
Tam, kde jsou pokračování zjednodušenými akčními spektákly, zůstává první Rambo solidním žánrovým kouskem, v němž je Stalloneho heroický boj pevně ukotven v realitě americké společnosti 70. let, bolestivě poznamenané vleklým konfliktem ve Vietnamu, ve kterém bral původní hrdinský étos postupně za své. I John Rambo je jen muž, který se chce prostě vrátit domů. Ale John nebyl vycvičen ke spořádanému životu, je to elitní voják a expert na partyzánskou válku. A když se dostane do zbytečného konfliktu s úzkoprsým šerifem v malém městě, kterým projíždí, stává se z něj znovu zabiják. Do poklidného městečka Hope tak přichází válka. Válka, kterou si John Rambo nosí už navždy v sobě. Zbrusu nová restaurovaná verze kultovního akčního filmu.