Konference
V říjnu 2002 zajali teroristé na devět set diváků muzikálového představení. Sedmnáct let poté se řádová sestra Nataša pokusí v tomtéž moskevském sále uspořádat vzpomínkový večer, který by jí i ostatním rukojmím pomohl překonat neutuchající trauma. Konceptuální psychologické drama o zamlčované paměti rafinovaně proplétá dokumentární události s jejich fikčním zobrazením.
Při teroristickém útoku na Dubrovce přišlo o život asi sto třicet civilistů. Ti, kteří přežili, nosí trauma stále v sobě. Jednou z nich je i Nataša, která bezprostředně poté odešla do kláštera a nyní se vrací, aby si v rámci vzpomínkové terapie čtyři děsivé dny spolu s dalšími rukojmími znovu zpřítomnila. Na pozadí ušlechtilé pohnutky se odhaluje temná historie její vlastní viny. Dvaatřicetiletý režisér Ivan Tverdovskij poprvé porušuje nehlasné tabu adaptace tragických událostí. V zamyšlení nad podstatou strachu se vrací k nejtěžším ranám novodobé ruské historie. Namísto akčního spektáklu konfrontuje skutečné příběhy někdejších účastníků s mrazivou realitou všeobecné lhostejnosti a zapomnění.