Tibor a Niki, otec a dcera. Naposledy se viděli, když bylo holčičce pět let, pak šel Tibor do vězení. Propuštěn je po sedmi letech a na minulost se snaží nemyslet. Dceru ale ze života vymazat nejde, a tak jsou nuceni začít znovu od začátku. Oba neodolatelně charismatičtí, tvrdohlaví i vznětliví, přesto odhodlaní najít k sobě cestu.
Tiborův život je po propuštění z vězení jen rutinou, která má však do existenční stability daleko. V noci pracuje jako ochranka v místním klubu, přes den cvičí a dospává na gauči v bratrově domě. Na život „před vězením“ se snaží zapomenout, ale minulost ho, v podobě dvanáctileté Niki, brzy dožene. Otec a dcera se neviděli sedm dlouhých let, a jsou tedy nuceni začít úplně od začátku. Neodolatelně charismatickou dvojici spojuje i rozděluje vznětlivá povaha i problematická minulost. Maďarská režisérka Hajni Kis ve svém debutu zkoumá jednu z mnoha podob komplikovaných rodinných vztahů.