Vlak do Busanu 2
Čtyři roky po vypuknutí zombie apokalypsy se bývalý voják Jung-seok vrací zpátky do nákazou zdevastované Koreje, aby přivezl auto plné peněz a získal tak naději na lepší život. Korejský poloostrov je ale odříznutý od zbytku světa a dostat se tam a zpátky bude složitější, než se zdá.
Od událostí prvního filmu uplynulo už několik let, Korea je mrtvá zóna, jejíž přísnou izolaci od okolního světa hlídá mezinárodní námořní flotila pod vedením Spojených národů. Kapitán Jung-seok utekl tehdy se švagrem do Hongkongu, kde společně žijí podřadným životem uprchlíků čekajících na azyl. Trauma ze ztráty rodiny je ale příliš velké, a když jim místní mafián nabídne podíl z vyzvednutí náklaďáku plného ztracených amerických dolarů, ani jeden neváhá. Náklaďák ale zůstal na mostě v Inčchonském přístavu. A poloostrov možná není tak mrtvý, jak zdálky vypadá. Jednoduchá mise se tak zkomplikuje ve chvíli, kdy Jung-seok zjistí, že v Koreji ve skutečnosti zůstali lidé. A nejen oni.