Narušitel
Co z nočních můr může přejít do našeho bdění? Inés se jen ztěžka vzpamatovává z tragické ztráty, děsy, které ji provázejí, ohrožují její práci hlasové profesionálky. Plíživé cosi je stále blíž a přestává být jasné, zda lidé, kteří jí chtějí pomoci, jsou skutečně na její straně. Snímek měl světovou premiéru v hlavní soutěži Berlinale.
Co z nočních můr může přejít do našeho bdění? Inés se jen ztěžka vzpamatovává z tragické ztráty, děsy, které ji provázejí, ohrožují její práci hlasové profesionálky. Plíživé cosi je stále blíž a strach je stále intenzivnější, přestává být jasné, zda lidé, kteří jí chtějí pomoci, jsou na její straně. Ve snímku premiérovaném v hlavní soutěži Berlinale režisérka bravurní prací s žánrem kříží horor s psychologickou metaforou. Neviditelné monstrum s patřičnou gradací vyvstává jednak díky výkonu Éricy Rivas v hlavní roli, a také díky zvukovému designu, který je dramaturgicky napojen na specifická prostředí, jako je dabingové studio, koncertní sál nebo vnitřní ústrojí varhan.