Hrnec zlaťáků: Pár drinků s Shanem MacGowanem
Hrdinou nového snímku Juliena Templa se stala irská hudební ikona Shane MacGowan. Režisér přibližuje divákovi jeho pohled na svět i svérázný humor a poodhaluje nitro tohoto punkového básníka. Snímek o frontmanovi legendárních The Pogues produkčně zaštítil jeho dlouholetý přítel Johnny Depp, který ve filmu také vystupuje.