Sweat
Kariérní vyhlídky pro Sylwii, trenérku fitness, nemohou být slibnější. Turné běží skvěle, značky mají zájem o spolupráci a počet fanoušků na Instagramu stále roste. Stačí ale tři dny, aby mladá influencerka pochopila, že jí sociální sítě mohou přinést nejen slávu, ale i bolestnou ztrátu soukromí.
Kariérní vyhlídky pro Sylwii, trenérku fitness, nemohou být slibnější. Turné běží skvěle, ve stáncích je k dostání DVD s jejím workoutem, značky mají zájem o spolupráci a počet fanoušků na Instagramu stále roste. Stačí ale tři dny, aby mladá influencerka pochopila, že jí sociální sítě mohou přinést nejen slávu, ale i bolestnou ztrátu soukromí. Magnus von Horn si v průzkumu problematiky prezentace na sociálních sítích a jejího vlivu na život jedince zvolil realistický styl a současně rytmus filmu přizpůsobil emocionálnímu prožitku hrdinky. Výsledkem je nesmlouvavě konfrontační portrét o ztrátě intimity i možnosti automatického vyjádření, která v okamžiku, kdy se tělo stává značkou i produktem, hrozí.