Jabka
Svět zasáhla pandemie, jejímž průvodním jevem je ztráta paměti. Aris se stává součástí speciálního programu, který mu má pomoci vytvořit novou identitu. Podmanivě melancholický debut Christose Nikoua zahajoval loni sekci Orrizonti v Benátkách, kde si po právu vysloužil jednohlasnou chválu kritiky a získal srdce diváků.