Nadia, motýlek
Třiadvacetiletá plavkyně Nadia stojí před nelehkou zkouškou – obstát nejen v klání o olympijskou medaili v Tokiu, o niž se uchází v čtyřčlenném týmu, ale také přijmout následky svého rozhodnutí s plaváním skončit. Pokud zná vrcholový sport jen vítěze a poražené, je rozhodnutí opustit svět nekončící dřiny automaticky kapitulací? Subtilní drama nikoli o výkonu, ale o potlačených emocích je druhým filmem Pascala Planta, který svěřil hlavní role profesionálním sportovkyním. Plante nejenže ve vykreslení sportovního prostředí uplatnil své osobní zkušenosti se závodním plaváním, ale dokázal i plasticky a autenticky zachytit vnitřní realitu tápající hrdinky.