Zanka Contact
Temné podsvětí Casablancy plné nočních klubů a nevěstinců osudové lásce nepřeje, přesto ji ale někdy zplodí. Padlou ženu Rajae a ďábelského bývalého rockera Larsena spojí automobilová nehoda a jejich srdce se od sebe už nikdy neoddělí… Sám režisér snímku Zanka Contact říká, že to není film, ale stravující plamen, a divák mu musí dát za pravdu. Zběsilost v srdci a Pravdivá romance v orientálním hávu.
Temné podsvětí Casablancy plné nočních klubů a nevěstinců osudové lásce nepřeje, přesto ji ale někdy zplodí. Padlou ženu Rajae a ďábelského bývalého rockera Larsena, který svoji hadí kůží pokrytou kytaru nedá nikdy z ruky, spojí automobilová nehoda, a jejich srdce se od sebe už nikdy neoddělí. Sám režisér Ismaël El Iraki říká, že to není film, ale stravující plamen, a divák mu musí dát za pravdu. Zběsilost v srdci a Pravdivá romance v orientálním hávu, divoká pocta marockým rockovým skupinám 70. let i italským westernům, to vše je snímek Zanka Contact.