Dny
V zenovém filmu o péči, nerušeném splynutí s přítomností a prchavé intimitě uprostřed anonymní velkoměstské džungle snímá tchajwanský mistr Tsai Ming-liang tělo svého dlouholetého partnera Lee Kchang-šenga s mimořádnou něhou. Dny jsou dílem, které občerstvuje smysly a vyzývá k radikálnímu zpomalení a zbystřenému vnímání sebe sama i světa kolem nás.