Oáza
Když je Marija umístěna do ústavu pro mentálně postiženou mládež, padnou si do oka se svéhlavou Draganou. Jejich přátelství je ohroženo ve chvíli, kdy se ukáže, že se obě zamilovaly do místního introverta Roberta. Snímek plný emocionálních zvratů vypráví o netradičním milostném trojúhelníku i o zoufalé touze po svobodě a sblížení.
Sebevědomá Marija je umístěna do ústavu pro mentálně postiženou mládež, kde si ihned padne do oka s obdobně svéhlavou chovankou Draganou. Když se však ukáže, že jsou obě zamilované do místního introverta Roberta, zahájí dívky nelítostný boj, který otřese nejen jejich křehkým přátelstvím, ale i na první pohled neochvějnou autoritou celé instituce. Citlivý snímek, odehrávající se v reálných kulisách, nám prostřednictvím tří odlišných perspektiv vypráví o netradičním milostném trojúhelníku, plném vypjatých emocí a bolestných zklamání, a především o zoufalé touze po svobodě a sblížení.