Na konci zimy
Pět přátel z dětství se z malého černohorského městečka postupně přesunulo do různých koutů bývalé Jugoslávie, zůstávají však ve spojení a dávné přátelství hraje v jejich životech stále zásadní roli. Epizodicky strukturovaný, civilně natočený snímek dává divákům nahlédnout do jednoho roku v jejich životě, přibližuje jejich tápání, hledání místa ve světě i zásadní momenty, kdy si budou muset uvědomit, že dospělosti už se déle vyhýbat nemohou. Režisér Ivan Bakrač přináší ve svém neotřelém debutu energickou výpověď o mladé poválečné generaci, nad kterou stále visí stín minulosti. Autenticitu vyznění jednotlivých epizod podtrhuje svým sympaticky trefným výkonem pětice talentovaných mladých herců.