Ne!
Není trajektorie partnerského života předem nadefinovaná? Vzít se, mít děti, být jako ostatní… Generace třicátníků má možná vše, avšak podle Dietricha Brüggemanna, jenž se po šesti letech vrací do karlovarské soutěže, selhává v naplnění nastavených ideálů. Ne! je kritikou současných hodnot, stejně jako pojednáním o boji za lásku.
„Občas přemýšlím nad tím, že bychom se měli rozejít,“ svěřuje se Michael Dině, s níž je šťastných pět let. Není trajektorie partnerského života předem nadefinovaná? Vzít se, mít děti, být jako ostatní… Třináct kapitol mapuje soužití hrdinů poté, co Dina pochybnosti přítele rozežene a rozhodne o budoucnosti vztahu. Dietrich Brüggemann znovu přináší kritiku společenských hodnot a postojů, tentokrát generace třicátníků, která má zdánlivě vše, selhává však v naplnění nastavených ideálů. I přes charakteristický jízlivý tón je nový film provokativního tvůrce svědectvím o lásce a zodpovědnosti, jež se k ní pojí, stejně jako o snaze neztratit ji z očí.