Atlas ptáků
Stárnoucí majitel technologické firmy (Miroslav Donutil) podřídil celý svůj život práci. O to silněji jej zasáhne, když se věci náhle zvrtnou. Olmo Omerzu opírá svůj nový film o výrazné charakterové herectví i jemu vlastní dávku jemné ironie, aby ukázal, že občas k zachování důstojnosti musíme před druhými ztratit svou tvář.