Zrcadla ve tmě
Sada 36 otázek prý stačí k tomu, abyste se zamilovali do kohokoliv. Čerstvě třicetiletá tanečnice Marie (Alena Doláková) a její přítel František si tvrzení vědců chtějí ověřit na vlastní kůži. Jenže lze se spolehnout na lásku k druhému, když se nevyznáte ani sami v sobě? Výsostně soudobý pohled na životní tápání lidí okolo třicítky.
Sada 36 otázek prý stačí k tomu, abyste se zamilovali do kohokoliv. Čerstvě třicetiletá tanečnice Marie (Alena Doláková) a její přítel František si tvrzení vědců chtějí ověřit na vlastní kůži. Jenže může sebelepší dotazník pojmout i jejich skutečné nejistoty? Očekávaná prvotina Šimona Holého hovoří o podobách tápání mileniálů a jejich křehkosti před druhými. Vypráví rozhodným filmovým jazykem, v němž mají stejnou váhu obdivuhodně přesné dialogy i výmluvná lidská tvář. Výsostně soudobý pohled na lidi okolo třicítky, který se ptá, zda se lze spolehnout na lásku k druhému, když se nevyznáte ani sami v sobě.